Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania, które najczęściej dostajemy od naszych Kursantów. Jeśli nie widzisz rozwiązania swojego problemu - zadzwoń, pomożemy Ci. 

Pytania ogólne

Czy muszę założyć konto na stronie, aby zapisać się na kurs?

Tak. Aby zapisać się na kurs musisz najpierw założyć konto w naszym serwisie. Dopiero po zalogowaniu możesz zapisać się na dane szkolenie. Dotyczy to zarówno zapisów na listę uczestników oraz listę rezerwową.

Czy muszę posiadać polski numer prawa wykonywania zawodu (PWZ), żeby zapisać się na kurs?

Nie, aby wziąć udział w naszych szkoleniach nie musisz posiadać polskiego PWZ. Jeżeli jesteś studentem albo ukończyłeś studia za granicą jak najbardziej możesz wziąć udział w naszych kursach. Wystarczy, że podczas rejestracji zaznaczysz checkbox z odpowiednią informacją.

Jeżeli jednak posiadasz polski PWZ koniecznie podaj go podczas rejestracji. Umożliwi to nam zastosowanie zwolnienia z podatku VAT oraz pozwoli na wystawienie certyfikatu nadającego punkty edukacyjne.

Gdzie będzie się odbywać szkolenie?

Informacje dotyczące lokalizacji kursu znajdziesz  na stronie danego szkolenia. Najłatwiej przejść na nią poprzez kliknięcie w nazwę kursu. Znajduje się ona w zakładce Moje szkolenia, w Panelu Klienta. Wszystkie informacje organizacyjne otrzymasz od nas również e-mailem na 14 dni przed kursem.

Płatności i zwroty

Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę za kurs?

Fakturę za szkolenie otrzymasz od nas drogą mailową z programu Fakturownia,  bezpośrednio po rozliczeniu Twojej płatności w naszym systemie. Pamiętaj, że w przypadku wykonywania tradycyjnego przelewu rozliczenie może zająć do 3-4 dni roboczych.

W przypadku szkoleń z dofinansowaniem wszystkie faktury musimy wystawić osobiście, więc otrzymasz je od nas e-mailem z naszego firmowego adresu e-mail.

W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?

Za szkolenie możesz zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym lub poprzez bramkę płatności internetowych PayNow (mBank S.A.). Za pomocą PayNow możesz zapłacić przelewem online, BLIKiem oraz kartą bankową.

Nie zdążyłem z płatnością za szkolenie i dostałem maila z anulacją. Co w tej sytuacji zrobić?

Zapisz się ponownie na interesujące szkolenie (jeżeli pozostały jeszcze wolne miejsca) i tym razem opłać je w wyznaczonym terminie. Jeżeli miejsca na kurs nie są już dostępne, zapisz się na listę rezerwową i czekaj na zwolnienie się miejsca dla Ciebie.

Muszę zrezygnować z kursu. Czy otrzymam zwrot kosztów?

Szkolenia stacjonarne i hybrydowe:

Zgodnie z naszym Regulaminem bezkosztowej rezygnacji możesz dokonać najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia. Jeżeli zgłaszasz rezerwację w tym terminie otrzymasz zwrot 100% wpłaconych środków. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy rozpoczęcie realizacji szkolenia następuje przed okresem 14 dni przed datą szkolenia (np. udostępnienie materiałów wideo) - wtedy możliwość zwrotu środków występuje wyłącznie do momentu rozpoczęcia realizacji szkolenia.

Jeżeli rezygnacja następuje w okresie krótszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia kursu, środki nie są zwracane (wyjątkiem jest sytuacja, kiedy za Ciebie w szkoleniu bierze udział inna osoba - wtedy również otrzymasz zwrot 100% wpłaconych przez siebie środków).

Zgłoszenie rezygnacji musi być wysłane do nas za pomocą przycisku rezygnuję w zakładce Moje szkolenia w Panelu Klienta lub e-mailem na adres [email protected].

Szkolenia online:

Ze względu na natychmiastowe rozpoczęcie realizacji usługi (dostęp do materiałów wideo) nie ma możliwości rezygnacji z zakupionych szkoleń online.

Szkolenia hybrydowe i on-line

Kiedy otrzymam dostęp do materiałów on-line?

W przypadku szkolenia stacjonarnego i hybrydowego pełny dostęp do materiałów wideo będzie aktywny na 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia. W przypadku szkolenia online dostęp do materiałów uzyskasz od razu po rozliczeniu płatności za kurs w naszym systemie.

Gdzie znajdę materiały on-line?

Wszystkie materiały znajdują się na naszej platformie e-learningowej Pathwright. Aby uzyskać do nich dostęp, musisz założyć na platformie oddzielne konto. Link umożliwiający rejestrację oraz dający dostęp do materiałów z danego szkolenia znajdziesz w zakładce Moje szkolenia w Panelu Klienta, w kolumnie Załącznik.

Jak długo będę mieć dostęp do materiałów on-line?

Dostęp do materiałów wideo jest aktywny przez 180 dni od momentu ich udostępnienia. W tym czasie możesz korzystać z nich w dowolnym czasie i dowolną ilość razy. Bez ograniczeń.

Co jest mi potrzebne, by obejrzeć materiały na platformie e-learningowej?

Dostęp do komputera (lub telefonu) oraz dobre i stabilne łącze internetowe. Dodatkowo, żeby mieć dostęp do materiałów musisz założyć konto na naszej platformie e-learningowej Pathwright. Możesz do niej przejść poprzez dedykowany link w zakładce Moje szkolenia w Panelu Klienta.

Czy za szkolenie on-line otrzymuje certyfikat i punkty edukacyjne?

Tak, po zakupie szkolenia i zdaniu testu sprawdzającego wiedzę otrzymasz otrzymasz certyfikat z punktami edukacyjnymi drogą mailową. Ilość punktów zależy od kursu i znajdziesz ją w informacjach na podstronie kursu on-line.

Dostosowujemy się do Ciebie

Używamy plików cookies, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna i działa niezawodnie. Pozwalają one również dopasować treści i reklamy do Twoich zainteresowań. Jeśli się nie zgodzisz, reklamy nadal będą się wyświetlać, ale nie będą dopasowane do Ciebie.

Zostałeś zapisany do newslettera. Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana! Dziękujemy!
Ups, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie.
Dane adresowe są niekompletne. Uzupełnij dane żeby przejść dalej.